torstai 13. tammikuuta 2011

Unelmien postipäivä!

Eilisen postilähetyksen jälkeen olin erittäin iloinen, kun postilaatikosta löytyi tänäänkin postimieheltä jätetty viesti, jonka mukaan minua odottaisi postissa suurikokoinen kirje. Lähdin innolla hakemaan pakettia postista, koska osasin epäillä, mikä minua siellä odottaisi. Huomasin olleeni oikeassa, sillä postitäti ojensi minulle litteän paketin, joka oli lähetetty Ranskasta, ja paketistahan paljastui seuraavaa:


Chez-Delaneyn XL-laatta!!! Laatta siis sisältää melkein kaikki Konadin m-sarjan loppupään kuviot, paitsi tietenkin feikkeinä. Oon aina unelmoinu tollasesta jättilaatasta, ja nyt se on mun! <3



Tilasin myös viimeisen kappaleen oikeanpuoleisesta laatasta, ja sainkin sen loppuunmyynti hintaan kaksi euroa, tai sen hinnan takia sen oikeastaan tilasinkin, vaikka tykkäsinkin kyllä tosta kuusta. Innostukseni vain lisääntyi XL-laatan saamisen jälkeen, sillä olin saanut kaupanpäällisiksi kuvassa olevan vasemmanpuoleisen laatan sekä mustan ja valkoisen nail art-kynän! Kannattikin siis tilata Chez-Delaneylta, sillä edullisen hintatason lisäksi sain ilmaisen laatan, kaksi nail art-kynää ja supernopean toimituksen! Mahtavaa :)

Oon niin ilonen!

11 kommenttia:

Sohvii kirjoitti...

voi hitsi ku mäki haluisin jonku tollasen ison laatan:) ois varmaa paljo helpompi ku kerää miljoonia pikkukonad laattoi

Sonne kirjoitti...

Tuo xl-laatta näyttää kivalle! :) Tosin kun tarkemmin katselin, niin mullahan taitaa olla suurinosa noista kys. laatassa olevista kuvioista Konad-laattoina. ;D

Piia kirjoitti...

joo mä rakastuin tohon heti! oli mullakin noista muutama jo valmiiks itellä mutta ajattelin että järkevämpi ostaa tuo kokonaan ku ostaa ne loput jokainen yksitellen :)

Anonyymi kirjoitti...

ooh ihana ! tuossa tekstissä ei manittu, mutta kuinka paljon tuo Xl laatta maksoi ? :-)

Piia kirjoitti...

olisko ollu postituskuluineen vajaa 60 euroa :) en oo ihan varma että onko noi kaikki kuviot ihan täysin toimivia/laadukkaimpia, mutta mun mielestä toi on kokonaisuutena ihan riittävän hyvä tolla hinnalla :)

Piia kirjoitti...

+ että toimitus oli ihan mielettömän nopeaa ja sain kaupanpäällisinä yhden pienemmän laatan ja kaksi nail art kynää :)

Anonyymi kirjoitti...

mitä mieltä sää olet, onko aidoissa konadlaatoissa ja feikeissä käytössä eroja? :)

Piia kirjoitti...

Ite oon huomannu että toi chez-delaneyn XL-laatta on ehkä laadultaan vähän huonompi ja kaikki pienimmät kuviot ei meinaa tarttua leimasimeen, mutta onneks kaikki koko kynnen kuviot joita on testannu on toiminu koska niitten takii sen tilasinkin :) Bundle Monstereissa en oo kyllä ite ainakaan huomannu mitään eroo Konadeihin, ja ne on kyllä oikeesti hyviä ja niissä on kivoja ja erilaisia kuvioita kuin Konadeissa. Fauxnadeista oon kuullu että ne olis kanssa kyllä aikalailla toimivia, mutta en oo ite testannu. Mutta jos lähden suositteleen, niin Konad ja Bundle Monster on ollu parhaimpia :)

Anonyymi kirjoitti...

okei, kiitos (:

Ronja kirjoitti...

Paljon tuo tuli maksamaan ?
Ja mistä sä sen tilasit,itekkin haluun tommmosen :)

Piia kirjoitti...

Tuo XL-laatta taisi maksaa vajaa 60 euroa postituskuluineen ja tilasin sen Chez-Delaneylta :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...