maanantai 25. heinäkuuta 2011

Baby Blues


Tosiaan edelliset kynnet tehtyäni tajusin kallistuvani jo hiljalleen syksyisiin sävyihin, joten halusin tällä kertaa tehdä vielä jotain kesäistä. Olen yleensä vierastanut sinistä kynsissäni, mutta tällä kertaa onnistuin luomaan kyseisen väriset kynnet, joissa todellakin viihdyn. :)


Pohjalla kynsissä Models Ownin "Baby Blues", ja kuvioissa Konadin "Royal Purple"-erikoislakkaa. Ostin aiemmin tämän Konadin lakan, koska halusin sen nimen mukaisesti violetin stamping-lakan, mutta mielestäni lakka ei ole violettia nähnytkään. Nyt näin jälkikäteen se ei kyllä haittaa, sillä se toimii sinisenäkin todella hyvin.


Konadin m65 ruusukuvio toimii kyllä aina! Me likey :)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä taas sorrun melkein aina sinisen sävyisiin kynsiin ja oon koittanut nyt vähentää sinisiä kynsiä , mutta tosi kivan näköiset noi sun kynnet :)

Sohvii kirjoitti...

kivat nopeat kynnet :) Ite oon koittanu vähentää sinisii kynsii, myymäl suurimman osan sinisist lakoist ja ostamatta uusii :D Kyl tuolt silti löytyy muutama niit luottorakkauksii :)

rips kirjoitti...

jotenki tosi söpön näköset! :P

Piia kirjoitti...

Anonyymi: Kiitti! Mulla on taas yleensä vaaleanpunainen sortumisen kohteena :)

Keijju: Kiitos paljon! Mun pitäisi taas hommata enemmän sinisiä lakkoja, kun mun lakkakokoelmasta tuntuu löytyvän vain punaisia ja ruskeansävyisiä lakkoja...

rips: Tänks! :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanan näköset kynnet sulla♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...